Do plavek pomalu, ale jistě

Do plavek pomalu, ale jistě

Nezoufejte, nikdy není pozdě začít. Důležité je, abyste se vždy cítili příjemně a cvičili rádi. I psychický stav má na hubnutí velký vliv. Když zvládnete jednoduché triky, které zlepší vaše stravovací návyky, již brzy uvidíte první výsledky. Pomáhá například, že se nebudete vystavovat kontaktu s nezdravým jídlem. Vyrazte na nákup se seznamem zdravých potravin a s těmi si doma vařte. Pokud máte doma pozůstatky z Vánoc anebo jiné sladkosti, zavřete je někam mimo dosah očí. Váš mozek na ně tak nebude podvědomě myslet a Vy se zbavíte velkého pokušitele, který by jen mařil Vaši snahu o krásnou figuru do léta.
běhání za hudby

Naučte se jíst pár plodin, které podporují funkci metabolismu a Vaše tělo bude lépe pálit při cvičení. Mezi takové pomocníky patří například ananas, máta, citron anebo ovesné vločky. Pokud se nedokážete obejít bez sladkého, můžete vyzkoušet nejrůznější raw produkty. Od sušenek až po dorty. Vyrábí se totiž pouze z ovoce či oříšků a jsou tedy něco jako zdravé sladkosti. Ale ovšem nic se nemá přehánět a to platí i u tohoto typu mlsání.

Vyvarujte se hladovění a podobným typům diet. Nefungují totiž dlouho době a brzy se dostaví takzvaný jojo efekt a to nikdo nechcete. Jezte pravidelně a to nejlépe pětkrát denně. Správně byste neměli nikdy trpět pocitem hladu.
sendvič se zeleninou

Důležitý je pitný režim. Vyvarujte se nápojům s vysokým obsahem cukru a slazené kávě. Vaše hubnutí můžou naopak podpořit kvalitní čaje na hubnutí. Samozřejmě to nefunguje tak, že když budete pít jen čaj, tak se dostaví Vaše vysněná postava. Vše musíte kombinovat s dostatečným množstvím pohybu a zároveň dopřát tělu potřebnou regeneraci, aby nedošlo k přetažení a mohlo to vést až k vážným zdravotním problémům.

Kila nejlépe shodíte aerobní činností – například běh, skákání přes švihadlo či spinning. Aktivity by se měli provádět alespoň po dobu čtyřiceti minut, teprve pak Vaše tělo aktivně spaluje tuky a Vy tak hubnete.

3.8
06