Ve světě internetu je možné narazit na nejrůznější reklamní praktiky. Jednou z nich je i takzvaný Remarketing, který využívá toho, že se vrátíte do internetového obchodu, který jste v nedávné době navštívili. Jakmile daný web pozná, že jste se vrátili, naváže s vámi určitou interakci. Možná se ptáte, jak může web zjistit, že jste tam již byli? Inu, k těmto účelům slouží soubory „cookies“, které jsou důležité právě pro tyto účely. Jakmile se připojíte na nějakou stránku, uloží se právě tyto soubory, které se při opětovném navštívení stránky načtou, a proto webové prostředí ví, že jste se tam vrátili. Na základě toho je možné provádět další interakci, která vás může vést až k nákupu, využití služeb či zkrátka k nějaké konverzi, která je žádaná.

eshop

Remarketing jako oblíbená praktika nejenom internetových obchodů

Tuto praktiku je možné zahrnout do takzvané PPC reklamy, což znamená Pay Per Click neboli platba za kliknutí. To znamená, že jakmile kliknete na nějakou reklamu, která pracuje na tomto principu, pak se považuje reklama za úspěšnou. V případě remarketingu to znamená zobrazovat různé tipy dalších reklam či třeba slevových akcí, a to ve vhodnou dobu. Jak totiž možná víte, při nakupování nezřídka platí, že člověk si nejdříve svůj nákup rozmyslí a až následně realizuje. Proto není žádnou výjimkou, když zákazník navštíví daný web i několikrát po sobě, aby se rozhodnul, zdali je pro něj dané zboží opravdu tak atraktivní.

monitor

Existuje mnoho dalších způsobů, jak je možné zákazníka oslovit, avšak Remarketing se stává stále oblíbenější. Jedná se totiž o jednoduchou a jednoduše realizovatelnou reklamu, která má obrovský úspěch. Navíc není žádným tajemstvím, že reklama realizovaná tímto způsobem má lepší dopad než kdejaká reklama pomocí zmíněného PPC.

Začněte obchodovat ještě kvalitněji

Chcete-li zaznamenat nějaký úspěch, pak není třeba mít obavy, že byste reklamu tohoto typu nevyužili. Je však dobré ji realizovat chytrým způsobem, aby měla dopad na maximální množství lidí.